مقایسه هاست وردپرس با میزبانی وب

مقایسه هاست وردپرس با میزبانی وب
تاریخ انتشار: 2 ماه پیش تعداد بازدید: 107 دسته بندی: عمومی

اگر وبلاگ نویس مبتدی باشید، وقتی نوبت به ایجاد وب‌سایت شما می‌رسد، احساس می‌کنید اولین ماشین خود را انتخاب می‌کنید! اما وقتی با گزینه‌های میزبانی وردپرس در مقایسه با  میزبانی وب مواجه می‌شوید.
این تصمیم می‌تواند سخت باشد زیرا انتخاب بین هاست وردپرس و هاست معمولی، آسان نیست و هر دو نوع میزبانی مقرون به صرفه و قابل اعتماد ارائه می‌دهند، اما درک تفاوت‌ها، مزایا و معایب آنها برای وب‌سایت شما قبل از انتخاب میزبانی وب بسیار مهم است.


هاست وردپرس

فرض کنید می‌خواهید یک وبسایت یا وبلاگ ایجاد کنید، به خصوص با وردپرس، قابل استفاده‌ترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS)؛ هاست وردپرس نوعی میزبانی وب است که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد وب‌سایت وردپرس طراحی و بهینه شده است که با یک کلیک نصب وردپرس، به روز رسانی خودکار، امنیت، عملکرد بهبود یافته، پشتیبانی تخصصی و غیره را ارائه می‌دهد.

خرید هاست لینوکس و استفاده از هارد دیسک های پر سرعت NVMe و SSD و همچنین سرورهای با کیفیت HP و دیتاسنترهای معتبر پایداری نزدیک به ۱۰۰ درصد را برای سایت شما ارائه می دهد.

مزایای کلیدی هاست وردپرس

هاست وردپرس چندین مزیت را برای کاربران وردپرس ارائه می دهد:

  • عملکرد بهینه شده: سرورهای میزبانی وب وردپرس به طور خاص برای بهینه سازی سرعت و عملکرد یک وب سایت وردپرسی، بارهای روان و تجربیات کاربر یکپارچه راه اندازی شده‌اند.
  • امنیت پیشرفته: میزبانی وردپرس با اقدامات امنیتی خاصی برای محافظت از وب سایت های وردپرس، مانند اسکن بدافزار، فایروال‌ها، پشتیبان گیری خودکار و محافظت در برابر تهدیدات سایبری، محافظت از داده ها و یکپارچگی وب سایت شما ارائه می شود.
  •  وب‌سرور و کشینگ متمایز: این سرویس با وب‌سرور محبوب لایت اسپید و سیستم کشینگ آن ارائه می‌شود که تجربه کاربری بهتری را به مشتریان منتقل خواهد کرد.
  • مقیاس‌پذیری: برنامه‌های میزبانی وردپرس اغلب با منابع مقیاس‌پذیر ارائه می‌شوند، جایی که کاربران می‌توانند به راحتی افزایش ترافیک را مدیریت کنند و رشد بالقوه وب‌سایت‌ها را بدون به خطر انداختن عملکرد یا قابلیت اطمینان سازگار کنند.

میزبانی وب

میزبانی وب مقوله وسیع تری است که شامل خدمات میزبانی مناسب برای انواع پلتفرم های وب سایت، از جمله اما نه محدود به وردپرس است. بر خلاف میزبانی وردپرس، که به طور خاص برای سایت‌های وردپرس سفارشی شده است، میزبانی وب از چندین پلتفرم پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های ایجاد شده بر روی پلتفرم‌های CMS مختلف (از جمله وردپرس) یا راهکارهای کدگذاری شده سفارشی را میزبانی کنند.

خرید هاست وردپرس و استفاده از وب‌سرور لایت اسپید و کش لایت اسپید برای وردپرس و قابلیت Addon Domain در دسترس می‌باشد.

مزایای کلیدی میزبانی وب

میزبانی وب مزایای همه کاره مناسب برای نیازهای مختلف وب سایت را ارائه می دهد:

  • انعطاف پذیری میزبانی وب: برنامه های میزبانی وب همچنین آزادی بیشتری را در پیکربندی سرور، نصب نرم افزار و گزینه های سفارشی سازی به کاربر ارائه می دهد و نیازهای مختلف صاحب وب سایت یا وبلاگ را برآورده می کند.
  • مقرون به صرفه بودن: برخلاف هاست وردپرس، ارائه دهندگان میزبانی وب برنامه های میزبانی را ارائه می دهند که مقرون به صرفه تر از میزبانی وردپرس هستند، و آنها را به گزینه ای جذاب و عالی برای صاحبان وب سایت هایی با بودجه کم تبدیل می کند.
  • سازگاری: بر خلاف میزبانی وردپرس، میزبانی وب با طیف گسترده ای از سازندگان وب سایت، سیستم عامل های سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، زبان های برنامه نویسی و اسکریپت های سفارشی سازگار است.

چه کسی باید کدام را انتخاب کند؟

میزبانی وب: یک راه حل عالی برای مبتدیان با وب سایت هایی که با استفاده از فناوری های مختلف و قیمت های مقرون به صرفه ساخته شده اند یا کسانی که نمی خواهند از وردپرس استفاده کنند و در مورد استفاده خاص از آن مطمئن نیستند.

میزبانی وردپرس: راه حل ایده آل برای کسانی که وب سایت هایی را با وردپرس می سازند، که آماده اند برای افزایش امنیت، عملکرد بهینه، هزینه اضافی بپردازند.

به یاد داشته باشید: انتخاب یک پلتفرم میزبانی وب مناسب به الزامات، بودجه و تخصص فنی وب سایت شما بستگی دارد. هدف وب سایت خود را در نظر بگیرید،

نکته پاداش: دلیل اینکه چرا باید میزبانی وب را انتخاب کنید این است که از چندین پلتفرم پشتیبانی می کند، که به کاربران اجازه می دهد وب سایت های ساخته شده بر روی پلت فرم های مختلف CMS (از جمله وردپرس) یا راه حل های کدگذاری شده سفارشی را میزبانی کنند.

جمع‌بندی

اکنون که تفاوت های ظریف میزبانی وردپرس در مقابل میزبانی وب را درک کردید، تصمیم با شماست! انتخاب پلتفرم میزبانی وب مناسب به نیاز، بودجه و تخصص فنی وب سایت شما بستگی دارد. چه جنبه هایی برای شما مهم است: کاربر پسند بودن، عملکرد، سفارشی سازی یا مقرون به صرفه بودن؟ نظرات و تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید، می توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید که کاملاً با اهداف و نیازهای وب سایت مطابقت دارد.
 


اشتراک گذاری مقاله :

نظرتون برامون مهمه شما اولین نظر رو بنویسید