۶ پلاگین قدرتمند امنیتی در وردپرس

وردپرس
۶ پلاگین قدرتمند امنیتی در وردپرس
تاریخ انتشار: 2 سال پیش تعداد بازدید: 623 دسته بندی: مدیریت محتوا

امروزه مبحث امنیت یکی از مهمترین مباحث در بستر اینترنت به حساب می آید. فراهم کردن امنیت برای وب سایت کار ساده ای نیست اما با استفاده از پلتفرمهایی مانند وردپرس می توان از افزونه های امنیتی بهره گرفت که قطعا به کمک شما خواهند آمد. با بررسی ۶ افزونه قدرتمند امنیتی وردپرس با ما همراه باشید..

 


هاست وردپرس
آیا میدانید هاست وردپرس پارسدو ب استفاده از آخرین تکنولوژی های صنعت هاستینگ سرعت و کیفیت مثال زدی برای سایت شما فراهم می کند؟

 

  1. پلاگین Sucuri

میتوان گفت که Sucuri  پیشرو در صنعت امنیت وردپرس است.  این یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس در بازار است. آنها یک پلاگین اولیه رایگان Sucuri Security را ارائه می دهند که به شما کمک می کند امنیت وردپرس را بالاتر ببرید و وب سایت خود را برای تهدیدهای رایج اسکن کنید.

اما ارزش واقعی این افزونه در پلن های فروشی این شرکت است که با فایروال وردپرسی با بیشترین امنیت ارائه می شود.  فایروال به شما کمک می کند تا از دسترسی به وردپرس و حملات مخرب جلوگیری کنید.  فایروال وب سایت Sucuri ترافیک بد را قبل از رسیدن به سرور  شما فیلتر می کند. همچنین فایروال های Sucuri محتوای ثابت را از سرورهای CDN خود ارائه می دهند.
جدا از امنیت، فایروال سطح DNS با CDN عملکرد فوق العاده ای را به نمایش می گذارد و سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد. از همه مهمتر، آنها پیشنهاد جالبی دارند. در صورتی که سایت وردپرس شما تحت تاثیر بدافزار قرار بگیرد، بدون هرگونه هزینه اضافی تمامی وب سایت شما را پاکسازی می کند.  حتی می توانید وب سایتی را که قبلاً تحت تأثیر بدافزار قرار گرفته است را به آنها بدهید تا آن را برای شما پاکسازی کنند.

  1. پلاگین Wordfence

Wordfence  یکی دیگر از افزونه های امنیتی محبوب وردپرس است. آنها یک نسخه رایگان از پلاگین خود را ارائه می دهند که با اسکنر قدرتمند بدافزار، شناسایی حفره های امنیتی و ویژگی های ارزیابی تهدید همراه است.

این افزونه به طور خودکار وب سایت شما را برای تهدیدات معمول اسکن می کند، اما می توانید اسکن کامل را در هر زمان انجام دهید. در صورتی که این افزونه هرگونه نشانه ای از نقص امنیتی در وب سایت شما پیدا کند، دستورالعمل های مربوط به رفع آن را به همراه هشدار به شما ارائه می کند. Wordfence  همچنین دارای یک فایروال داخلی وردپرس است.  با این حال، این فایروال درست قبل از وردپرس روی سرور شما اجرا می شود و این باعث می شود که فایروال مذکور کمی کمتر از فایروال سطح DNS مانند Sucuri کارآمد باشد.

  1. پلاگین iThemes Security

iThemes Security  یک افزونه امنیتی وردپرسی از تیمی است که پشت پلاگین محبوب BackupBuddy هستند.  مانند همه محصولات آنها، iThemes Security  نیز یک رابط کاربری خوب و تمیز با گزینه های بسیار ارائه می دهد.
این پلاگین یا افزونه با قابلیت هایی مانند بررسی یکپارچگی فایل، استحکام بخشی به امنیت، محدود سازی تلاش برای ورود به سیستم، اجبار به تنظیم رمز عبور قوی، شناسایی خطاهای 404، حفاظت در مقابلbrute force  و موارد دیگر عرضه شده است.
 iThemes Security شامل فایروال وب سایت نمی شود.  همچنین شامل اسکنر بد افزار هم نیست و از اسکنر بدافزار Sitecheck Sucuri  بهره می گیرد.

  1. پلاگین All In One WP Security

افزونه All in One WordPress Security یک افزونه قدرتمند بررسی، نظارت و فایروال وردپرس است.  این افزونه به شما امکان می دهد تا به راحتی بهترین روش های امنیتی وردپرس را در وب سایت خود اعمال کنید.
این افزونه دارای ویژگی هایی مانند قفل ورود به سیستم برای جلوگیری از حملات brute force، IP Filtering ، نظارت بر یکپارچگی فایل، نظارت بر حساب کاربری، اسکن الگوهای مشکوک Database Injection و موارد دیگر است.
همچنین دارای یک فایروال پایه وب سایت است که می تواند برخی از الگوهای رایج را شناسایی کرده و آنها را برای شما مسدود کند. با این حال، این فایروال خیلی کارآمد نیست و اغلب از شما خواسته می شود IP های مشکوک را به صورت دستی در لیست سیاه قرار دهید.

  1. پلاگین Anti-Malware Security

Anti-Malware Security  یکی دیگر از افزونه های مفید ضد بدافزار و امنیتی وردپرس است.  اسکنر بدافزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمام فایل ها و پوشه های موجود در سایت وردپرس خود را برای کدهای مخرب، Backdoorها، بدافزارها و دیگر الگوهای شناخته شده حملات مخرب اسکن کنید. این افزونه از شما می‌خواهد که یک حساب کاربری رایگان در وب‌سایت افزونه ایجاد کنید تا به آخرین نسخه دسترسی داشته باشید و همچنین برخی از ویژگی‌های اصلی مانند پیشگیری از brute force را دریافت کنید.
در حالی که این افزونه در حال اجرای تستها باشد، اغلب تعداد زیادی از موارد مثبت کاذب را نشان می دهد.  تطبیق هر یک از آنها با فایل منبع کار طاقت فرسایی است.

  1. پلاگین WPScan Security

WPScan  یک افزونه امنیتی منحصر به فرد وردپرسی است. زیرا از پایگاه داده آسیب پذیری وردپرسی استفاده می کند که خود به صورت دستی تنظیم کرده است و این پایگاه داده روزانه توسط متخصصان امنیتی وردپرس و اعضای انجمن مربوطه به روز می شود. آنها سایت شما را برای بیش از 21000 آسیب پذیری امنیتی شناخته شده در افزونه ها، تم ها و نرم افزارهای اصلی وردپرس اسکن می کنند. می‌توانید اسکن‌های روزانه خودکار را برنامه ‌ریزی کنید و از نتایج به وسیله ایمیل اطلاع پیدا کنید. تیم این افزونه یک API امنیتی رایگان دارد که برای اکثر وب سایت ها مناسب است، اما اگر سایت بزرگتری دارید و از افزونه های زیادی استفاده می کنید، می توانید نسخه پولی این افزونه را خریداری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین افزونه امنیتی وردپرس را برای وب سایت خود پیدا کنید.

 


اشتراک گذاری مقاله :

نظرتون برامون مهمه شما اولین نظر رو بنویسید