امکان نصب اپلیکیشن های اندرویدی روی مک بوکهای M1

امکان نصب اپلیکیشن های اندرویدی روی مک بوکهای M1
تاریخ انتشار: 3 سال پیش تعداد بازدید: 2713 دسته بندی: عمومی

به نظر می رسد که به زودی شاهد نصب اپلیکیشنهای اندرویدی بر روی مک بوک های اپل و مک های با چیپ M1 خواهیم بود که با استفاده از اپلیکیشن BlueStacks و پشتیبانی این اپلیکیشن از سیستم های بر پایه ARM امکان پذیر خواهد بود.


سال گذشته اپل همکاری خود را با اینتل کمتر کرد تا به سراغ ساخت پردازنده های جدید خود و نصب آنها روی دستگاههای مک بوک و مک برود. این پردازنده ها که M1 نام دارند بر پایه ARM هستند.
این کار باعث شد تا مک بوکهای M1 اپلیکیشنهای iOS را با راحتی بسیار بیشتری اجرا کنند، به این دلیل که آنها برای iPhone و iPad طراحی شده اند که به طور مشابهی بر پایه پردازنده های ARM هستند. این اقدام دریچه بزرگی از اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را به روی این دستگاه ها باز می کند.

 

 ‌BlueStacks 5 وارد بازی می شود
BlueStacks یکی از محبوبترین اپلیکیشن های شبیه ساز اندروید است که امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی را روی PC مهیا می کند. این نرم افزار که در نسخه های قبلی خود تنها روی پردازنده های Intel و AMD قابل اجرا بود اکنون پشتیبانی از دستگاههای بر پایه M1 را در دستور کار خود قرار داده است که با این کار باعث افزایش چندین برابری اپلیکیشن های قابل نصب روی مک بوکها و مک های بر پایه M1 خواهد شد.

 


اشتراک گذاری مقاله :

نظرتون برامون مهمه شما اولین نظر رو بنویسید