ProLiant چیست؟

ProLiant چیست؟
تاریخ انتشار: 3 سال پیش تعداد بازدید: 1994 دسته بندی: عمومی

 شرکت ProLiant  برندی از کامپیوترهای سروری است که در ابتدا توسط Compaq تولید و  توسط HP به بازار عرضه شد. بعد از ادغام Compaq با Hewlett-Packard یا همان HP، شرکت HP تصمیم گرفت تا خط تولید سرورهای خود را متوقف کند تا از این به بعد روی برند ProLiant متمرکز شود. با بررسی سرورهای مختلف HP با ما همراه باشید.


 

 شرکت ProLiant  برندی از کامپیوترهای سروری است که در ابتدا توسط Compaq تولید و  توسط HP به بازار عرضه شد. بعد از ادغام Compaq با Hewlett-Packard یا همان HP، شرکت HP تصمیم گرفت تا خط تولید سرورهای خود را متوقف کند تا از این به بعد روی برند ProLiant متمرکز شود.

 

سرور اختصاصی
سرور اختصاصی HP در پارسدو برای استفاده شما فراهم است.
می‌توانید سرور را با سیستم عامل دلخواه  یا به صورت مجازی سازی سفارش دهید.

 

این برند در حال حاضر توسط گروه شرکتهای HP مدیریت می شود. سیستم‌های HP ProLiant بازار سرورهای با معماری x86 را هم از لحاظ درآمد و هم از نظر تعداد فروش در ربع اول سال ۲۰۱۰ رهبری کرد. سرورهای ProLiant ویژگی های بسیار خوب و پیشرفته ای را عرضه می کنند مانند افزونگی در منبع تغذیه، مدیریت ریموتی سرور از طریق iLO یا Lights-Out 100، قابلیت جایگزینی و قطع قطعات بدون نیاز به خاموش کردن سرور و همچنین دارای ساختار سیستمی ۸ سوکته است که می توانید از ۸ اسلات رم استفاده کنید.

Modular Line (ML)

سری ML سرورهای ماژولار هستند که به صورت ایستاده اند و هدف از ساخت این سری قابلیت توسعه پذیری آنها است.

Density Line (DL)

سری DL از نوع سرورهای داخل رکی هستند و تمرکز ساخت آنها بر روی فشردگی و قدرت پردازش آنها بوده است.

 

Scalable Line (SL)

سرورهای مدل SL داخل رکی هستند. اغلب از این سرورها در دیتا سنترها و مکانهایی که به بیشترین قدرت پردازش نیاز است استفاده می شود.

Blade Line (BL)

سرورهای سری بلید یا BL و بر پایه ی محفظه دار بودنشان طراحی شده اند. این سرورها دارای مصرف پایینتر انرژی اند و با هدف بیشترین تراکم و قابلیت مدیریت و همچنین اشغال فضای محدودی از رک ساخته و طراحی شده اند.

 

ProLiant MicroServer

خط تولید سرورهای HPE ProLiant MicroServer به منظور استفاده بیزینس های کوچک یا استفاده در منازل طراحی شده اند که دارای مصرف کم و قیمت کمی نیز هستند. این سرورها امکان آپگرید توسط کاربر را دارند و دسترسی راحتی به قسمت هارد دیسک را در اختیار کاربر قرار می دهند. امکان سفارش سرورها به با سیستم عامل ClearOS وجود دارد تا کاربر بتواند برنامه ها را از طریق دسترسی ساده ای به یک رابط گرافیکی تحت وب با کمترین دردسر فعال کند.

جهت خرید و مشاوره سرور اختصاصی و کولوکیشن میتوانید با شرکت در تماس باشید.


اشتراک گذاری مقاله :

نظرتون برامون مهمه شما اولین نظر رو بنویسید