معرفی مینی PC های خوش قیمت AMD Ryzen

معرفی مینی PC های خوش قیمت AMD Ryzen
تاریخ انتشار: 3 سال پیش تعداد بازدید: 1471 دسته بندی: عمومی

در بازار کامپیوترهای کوچک (مینی پی سی ها) یا به اختصار UCFFها می توانید بسیاری از پی سی های بر پایه Intel را بیابید اما وقتی به دنبال پردازنده های AMD باشید داستان متفاوت خواهد بود هم از نظر حق انتخاب که بسیار محدود تر است و هم از نظر قیمت محصول به نسبت شرکت رقیب یعنی اینتل.


اخیرا یکی از مطرح ترین وب سایت های فروش کامپیوترهای UCFF سری جدید UM250/UM300 را در لیست فروش خود قرار داده که بر پایه پردازنده AMD Ryzen و با قیمت پایه ی ۲۹۹ دلار به فروش می رسد.
PCهای سری UM250/UM300 در وب سایت Minisforum در یک شاسی آلومینیومی جاسازی شده است که قدری بزرگتر از همتای اینتلی خود NUC است ولی همچنان می تواند در یک کف دست شما جای بگیرد.

 


این سیستم های کوچک در دو مدل دارای مشخصات AMD Ryzen 5 Pro 2500U (2.0GHz-3.60GHz, 6MB Cache, Radeon Vega 8 GPU, 15W) و همچنین AMD Ryzen 3 3300U (2.10GHz-3.50GHz, 6MB Cache, Radeon Vega 6 GPU, 15W) عرضه شده اند. این مدل پردازنده ها سریعترین های AMD نیستند اما قطعا بیشتر از نیاز روزمره برای کارها و یا سرگرمی های معمولی منابع در اختیارتان می گذارند. البته در نظر داشته باشید که پردازنده های گرافیکی AMD Radeon Vega پردازنده های نسبتا قدیمی هستند.

 


مدل UM250/UM300 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4 دو اسلاته SO-DIMM به همراه SATA SSD M.2 و یک SSD یا HDD ۲.۵ اینچی است.

 


اتصالات شبکه آن از نوع یک کارت شبکه وایرلس Intel AX200 Wi-Fi 6، آداپتور Bluetooth 5.1، ۲ عدد پورت GbE، ۴ عدد USB3.1 نسل ۱، یک عدد USB Type-C که امکان اتصال به مانیتور یا هر دیوایس دیگری را دارد و دو پورت خروجی DisplayPort 1.2 و HDMI 2.0 به همراه یک پورت 3.5-mm صدا درگاه های اتصال این دستگاه را تشکیل می دهند.

 


اشتراک گذاری مقاله :

نظرتون برامون مهمه شما اولین نظر رو بنویسید