آیا Microsoft Defender تنها برای کامپیوتر ما کافیست؟

آیا Microsoft Defender تنها برای کامپیوتر ما کافیست؟
تاریخ انتشار: 3 سال پیش تعداد بازدید: 1200 دسته بندی: عمومی

Microsoft Defender  در دورانی جزو ضعیف ترین آنتی ویروسها شناخته می شد. البته که این مساله مقدار زیادی مربوط به گذشته است و شرکت مایکروسافت آنتی ویروس داخلی خود که در ویندوز ۱۰ کار شده است را به شکل دیگری ارائه کرده است و ما آن را با نام Windows Defender  می شناسیم که توانسته اعتبار بسیار بهتری برای خود کسب کند.


اما سوال اصلی اینجاست که تا چه حد بهتر؟ و آیا Microsoft Defender می تواند یک راهکار خوب برای جلوگیری از آلودگی سیستم شما به انواع مختلف نرم افزارها و اطلاعات مخرب باشد؟ یا اینکه می بایست به سراغ نرم افزارهای امنیتی شرکت های دیگر رفته تا با خیالی راحت از سیستم شما دفاع کنند؟
پیرامون توضیحاتی که داده شد نرم افزار Microsoft Defender اکنون به عنوان یک رقیب بسیار قوی تر در دنیای نرم افزارهای ضد ویروس شناخته می شود. این گفته ها کاملا بر اساس تایید آزمایشگاه هایی است که هر ساله از بسیاری از نرم افزارهای امنیتی امتحان می گیرند.

بنا به ارزیابی آزمایشگاه SE نرم افزار Defender دقتی معادل ۹۹٪ را نشان داده که این نرم افزار را در جایگاه ۵ ام از ۱۳ نرم افزار شرکت کننده در این آزمایش قرار می دهد. این آزمایش در نیمه پایانی سال ۲۰۲۰ انجام گرفته است.
در ادامه پیشرفت خوبی که نرم افزار Windows Defender داشته، شرکت مایکروسافت این ابزار را در داخل Windows 10 جاسازی کرده است که با این نو آوری شما می توانید از همان ابتدای کار با این سیستم عامل از بابت امنیت دستگاه خیالتان راحت باشد.

اینها بخشی از پیشرفتهای نرم افزار امنیتی مایکروسافت با نام Microsoft Defender بودند که با آنها اشاره شد.

 


اشتراک گذاری مقاله :

نظرتون برامون مهمه شما اولین نظر رو بنویسید