سرور مجازی یک ماشین مجازی کامل است که امکان نصب سیستم عامل لینوکس و ویندوز را داشته و به شما دسترسی کامل نرم افزاری می دهد.
با استفاده از کنترل پنل ابری منحصر به فرد پارسدو امکان ریبوت، نصب مجدد سیستم عامل، اسنپ شات و ... را در اختیار دارید.
خرید سرور مجازی در ۴ موقعیت جغرافیایی ایران، ترکیه، آلمان و آمریکا با قابلیت تحویل آنی در پارسدو فراهم است.

مدیریت چالش‌های تاخیر و عملکرد در برنامه‌های Real-Time
مدیریت چالش‌های تاخیر و عملکرد در برنامه‌های Real-Time
تاریخ انتشار: 4 روز پیش - تعداد بازدید: 43

برنامه های کاربردی بلادرنگ(Real-Time) اطلاعات را با کمترین تاخیر، معمولا در چند میلی ثانیه به کاربران ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها بلافاصله به ورودی کاربر پاسخ داده و نمی‌توانند هیچ تاخیری در پردازش داده‌ها را تحمل کنند. برنامه‌های Real-Time در حوزه‌های مختلفی مانند ابزارهای ارتباطی، پلتفرم‌های معاملات مالی، بازی‌های آنلاین، پخش زنده و نرم‌افزارهای ویرایش مشارکت‌گرا استفاده می‌شوند. اگر در برنامه Real-Time خود با چالش‌های عملکردی روبرو هستید و به دنبال راه‌هایی برای کاهش تاخیر هستید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا شروع کنید.

سلنیوم (Selenium ) چیست و چالش‌های کلیدی آن کدام است؟
سلنیوم (Selenium ) چیست و چالش‌های کلیدی آن کدام است؟
تاریخ انتشار: 4 روز پیش - تعداد بازدید: 54

سلنیوم یک فریمورک اتوماسیون تست متن‌باز محبوب است که به آزمایش کنندگان نرم افزار کمک می‌کند تا اسکریپت‌های تست خودکار را بسازند و اجرا کنند. Selenium رابطی را ارائه می‌کند که به آزمایش‌کنندگان کمک می‌کند تا اسکریپت‌های تست را در زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب مانند Ruby، Node JS، Python، Java، C#، PHP و غیره ایجاد کنند. این مطلب به چالش‌های موجود در تست اتوماسیون سلنیوم و نحوه غلبه بر آنها می‌پردازد.

آیا یادگیری  زبان دارت (Dart) سخت است؟
آیا یادگیری زبان دارت (Dart) سخت است؟
تاریخ انتشار: 1 هفته پیش - تعداد بازدید: 53

دارت یک زبان برنامه نویسی شی‌گرا و مبتنی بر کلاس است که برای ایجاد اپلیکیشن استفاده می‌شود. متن‌باز است و سینتکس به C-style دارد. گوگل دارت را در سال 2011 توسعه داد تا امکان تولید رابط‌های کاربری front-end برای اپلیکیشن‌های وب و موبایل را فراهم کند.این روزها که همیشه یک برنامه برای همه چیز وجود دارد، متخصصان فناوری مزایای زیادی را در یادگیری Dart به عنوان زبان اول خود می‌یابند زیرا به شما امکان می‌دهد برنامه‌های سریع و ریسپانسیو ایجاد کنید. جای تعجب نیست که بیش از 900 شرکت تنها در سال 2024 از دارت به عنوان یک ابزار زبان برنامه نویسی استفاده کردند.

تفاوت بین بازگشت و تکرار در برنامه نویسی چیست؟
تفاوت بین بازگشت و تکرار در برنامه نویسی چیست؟
تاریخ انتشار: 1 هفته پیش - تعداد بازدید: 39

درک بازگشت و تکرار برای هر برنامه نویسی مهم است. این مفاهیم در قلب نحوه طراحی الگوریتم‌ها و حل مسائل در علوم کامپیوتر قرار دارند. بازگشت (recursion) به ما کمک می‌کند تا مشکلات پیچیده را با شکستن آنها به قطعات کوچکتر و قابل کنترل‌تر حل کنیم. از سوی دیگر، تکرار (iteration ) در مورد تکرار وظایف به روشی سازمان یافته است. در این مطلب، بازگشت و تکرار، اصول کار، مزایا و معایب آن‌ها و سناریوهایی درباره زمان استفاده از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. 
 

توسعه دهندگان نرم افزار چه می‌کنند؟
توسعه دهندگان نرم افزار چه می‌کنند؟
تاریخ انتشار: 1 هفته پیش - تعداد بازدید: 39

شرکت‌های فناوری در سال 2024 هم در جستجوی توسعه دهندگان نرم افزار هستند. بسیاری از دانشجویان در حال فارغ التحصیل شدن با مدرک کامپیوتر یا حتی در حال گذار به حرفه توسعه نرم افزار هستند. با سرعت سریع پیشرفت‌های فناوری، تقاضا برای توسعه دهندگان ماهر بیشتر از همیشه و رقابت زیاد است.

مفیدترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری
مفیدترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری
تاریخ انتشار: 1 هفته پیش - تعداد بازدید: 36

در دنیای ما که تکنولوژی حاکم است، شاید کدنویسی کلید باز کردن قفل امکانات بی پایان است. برنامه نویسی از استارتاپ‌های پرهیاهو گرفته تا غول‌های فناوری اطلاعات، غوغایی در جهان به پا کرده است. چه رویای ایجاد یک بازی بزرگ را داشته باشید، یا در اندیشه ساختن نرم افزاری عالی باشید که کارهای روزانه خود را خودکار کنید، کدنویسی بلیت طلایی شماست.

مقایسه MT4 و MT5 کدام پلتفرم ترید بهتر است؟
مقایسه MT4 و MT5 کدام پلتفرم ترید بهتر است؟
تاریخ انتشار: 2 هفته پیش - تعداد بازدید: 45

اگر تجربه‌ای در زمینه ترید دارید، به احتمال زیاد با متاتریدر 4 و متاتریدر 5 به عنوان دو نسخه از یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ترید در جهان آشنا هستید. اما کدامیک برای شما مناسب است؟ خواه شما یک معامله‌گر فارکس باشید که روی دقت تمرکز دارد یا کسی که به دنبال توسعه تجارت multi-asset است، درک تفاوت بین Metatrader 4 با 5 Metatrader می‌تواند کمک کند تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد استراتژی‌های معاملاتی خود بگیرید.

آموزش بهینه سازی تصاویر در وب مدرن
آموزش بهینه سازی تصاویر در وب مدرن
تاریخ انتشار: 2 هفته پیش - تعداد بازدید: 26

تصور کنید که هنگام اسکرول در اینستاگرام باید برای هر تصویر ده ثانیه صبر کنید. آیا می‌توان کسی را تصور کرد که بخواهد این مدت برای بارگذاری هر تصویر صبر کند؟ (البته اگر مشکلات گاه و بی گاه در شبکه داخل کشور را در نظر نگیریم). تصاویر، اگرچه ضروری هستند، اما کار کردن با آنها ممکن است دشوار باشد. آنها حجم زیادی به صفحه وب اضافه می‌کنند و می‌توانند سرعت وب‌سایت را کاهش دهند، حتی اگر همه کارها را به درستی انجام دهید.

چگونه جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنیم؟
چگونه جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنیم؟
تاریخ انتشار: 2 هفته پیش - تعداد بازدید: 31

جاوا اسکریپت یک لایه حیاتی  (critical) از وب مدرن است، از قابلیت‌های تعاملی گرفته تا محتوای داینامیک و طراحی واکنش گرا به آن وابستگی دارد. چه فقط وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را مرور کنید یا با اپلیکیشن‌های وب کار کرده یا حتی فایل‌های مولتی مدیا را تماشا کنید، یکی از عملکردهای مهم جاوا اسکریپت این است که این ویژگی‌ها به طور یکپارچه کار کنند.

مهندسی آشوب در DevOps چیست؟
مهندسی آشوب در DevOps چیست؟
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 141

مصرف‌کنندگان امروزی  انتظار سرویس بدون قطعی (zero-downtime) از محصولات دیجیتال و راه‌حل‌هایی که استفاده می‌کنند، دارند. کسب‌وکارهایی که به عنوان سرویس‌دهنده رقابت می‌کنند، به‌طور فزاینده‌ای از مهندسی آشوب، به‌ویژه در DevOps استفاده می‌کنند تا در برابر نقص‌های احتمالی آماده شوند.