سرور مجازی یک ماشین مجازی کامل است که امکان نصب سیستم عامل لینوکس و ویندوز را داشته و به شما دسترسی کامل نرم افزاری می دهد.
با استفاده از کنترل پنل ابری منحصر به فرد پارسدو امکان ریبوت، نصب مجدد سیستم عامل، اسنپ شات و ... را در اختیار دارید.
خرید سرور مجازی در ۴ موقعیت جغرافیایی ایران، ترکیه، آلمان و آمریکا با قابلیت تحویل آنی در پارسدو فراهم است.

خدمات وب آمازون (AWS) چیست؟
تاریخ انتشار: 4 روز پیش - تعداد بازدید: 20

خدمات وب آمازون که معمولا با AWS شناخته می‌شود، تقریبا کوکاکولای دنیای رایانش ابری است. همه جا هست و دلیل خوبی هم دارد. قبل از اینکه وارد AWS شویم، تصور کنید هر زمان که به یک کامپیوتر فوق قدرتمند نیاز داشتید به آن دسترسی دارید، اما لازم نیست نگران نگهداری از آن یا سرمایه گذاری هنگفت برای خریدش باشید.

گوگل هکینگ (Google Dorking) چیست؟
گوگل هکینگ (Google Dorking) چیست؟
تاریخ انتشار: 5 روز پیش - تعداد بازدید: 28

من قصد دارم یک فانتزی بسیار کودکانه را به تصویر بکشم که همه ما در کودکی به اشتراک گذاشته بودیم. تصور کنید یک جفت عینک جادویی دارید که به شما امکان می‌دهد گنجینه‌های پنهان را در یک کتابخانه پیدا کنید. این عینک جادویی به شما این امکان را می‌دهد که نامرئی، غیرقابل توجه را ببینید. حال تصور کنید که این ابرقدرت را برای کشف محتوای پنهان در اینترنت داشته باشید. تصور کنید کلمات مخفی خاصی دارید که به این عینک‌های جادویی کمک می‌کند حتی بهتر عمل کنند. این کلمات مخفی به شما کمک می‌کنند چیزهای بسیار خاصی مانند گنجینه‌های پنهان را پیدا کنید که فقط با نگاه کردن به اطراف آنها را پیدا نمی‌کردید. 

معرفی 9 روش برای افزایش نرخ تبدیل در فروشگاه آنلاین
معرفی 9 روش برای افزایش نرخ تبدیل در فروشگاه آنلاین
تاریخ انتشار: 2 هفته پیش - تعداد بازدید: 64

اگر می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین موفق داشته باشید، جذب ترافیک به وب سایت، ضروری است. برای کسب درآمد باید محصولات خود را بفروشید. سوال این است که چگونه مطمئن شوید که بازدید کنندگان به مشتری تبدیل می‌شوند؟ کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش نرخ تبدیل انجام دهید، و ما در این مطلب درباره 9 مورد آن صحبت خواهیم کرد. اما ابتدا بررسی کنیم که چرا فروشگاه شما ممکن است در وهله اول موفق به تبدیل نشود.

آمار و دانستنی‌های وردپرس که در سال 2024 باید بدانید
آمار و دانستنی‌های وردپرس که در سال 2024 باید بدانید
تاریخ انتشار: 2 هفته پیش - تعداد بازدید: 63

بیش از 20 سال از انتشار وردپرس می‌گذرد، اگر به شما بگویم که در اکثر آن سال‌ها، احتمالا روزی نبوده که با یک سایت وردپرس تعامل نداشته باشید، عجیب است؟در این مطلب، مرتبط ترین آمار وردپرس در سال 2024 را مرور خواهیم کرد. وردپرس در سال 2003 وارد صحنه شد و از آن زمان تاکنون رکورد شکنی کرده است. بیشتر اوقات، وب‌سایت‌های برتر از آن پشتیبانی می‌کنند. 

متدولوژی‌های استارت آپ | اجایل (Agile)
متدولوژی‌های استارت آپ | اجایل (Agile)
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 142

متدولوژی چابک یک رویکرد مدیریت پروژه است که شامل تقسیم پروژه به فازها و تاکید بر همکاری و بهبود مستمر است. توانایی ایجاد و پاسخ به تغییر و  راهی برای مقابله و در نهایت موفقیت در یک محیط نامطمئن و متلاطم است. داشتن دانش کدنویسی و دانستن نحوه استفاده از روش Agile برای اجرای پروژه‌های استارتاپی بسیار مهم است.

معرفی 10 سیستم مدیریت محتوای (CMS) برتر سال
معرفی 10 سیستم مدیریت محتوای (CMS) برتر سال
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 147

تعداد کمی از برندهای شخصی یا تجاری در سال 2024 حضور آنلاین ندارند. تقریبا همه جنبه‌های یک کسب و کار  به روشی در بستر آنلاین و به ویژه از طریق وب‌سایت نشان داده می‌شود. این موج ارائه‌های آنلاین، گرایشی را برای افراد بیشتری ایجاد کرده است که می‌خواهند خود را در وب نشان دهند. یکی از ابزارهای مفید برای مدیریت وب سایت یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است.

IP Geolocation چیست و چگونه کار می‌کند؟
IP Geolocation چیست و چگونه کار می‌کند؟
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 211

IP Geolocation چیست و چگونه کار می‌کند؟ در این مطلب، در مورد اصول اولیه آدرس‌های IP و موقعیت جغرافیایی، اهمیت پایگاه داده‌های موقعیت جغرافیایی و چگونگی تعیین اینکه کدام سرویس پایگاه داده موقعیت جغرافیایی برای نیازهای شما مناسب است، صحبت خواهیم کرد.

آی‌پی مسکونی (Residential) چیست؟
آی‌پی مسکونی (Residential) چیست؟
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 285

آی‌پی مسکونی(Residential) یک برچسب عددی منحصربه‌فرد است که به دستگاهی که از طریق ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی مسکونی (ISP) به اینترنت متصل است، اختصاص داده می‌شود.

نقش هوش مصنوعی مبتنی بر ابر در امنیت سایبری چیست؟
نقش هوش مصنوعی مبتنی بر ابر در امنیت سایبری چیست؟
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 93

هوش مصنوعی مبتنی بر ابر را می‌توان انقلابی برای امنیت سایبری دانست؛ مزایایی را هم برای مدافعان و هم برای دشمنان مخرب و همچنین نگرانی‌های امنیتی جدید ارائه می‌کند.در این مطلب، بررسی خواهم کرد که هوش مصنوعی مبتنی بر ابر برای شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای یا رهبر امنیت سایبری چه معنایی دارد و چگونه باید با چشم انداز جدید سازگار شوید.

تفاوت برگه و نوشته در وردپرس چیست؟
تفاوت برگه و نوشته در وردپرس چیست؟
تاریخ انتشار: 1 ماه پیش - تعداد بازدید: 89

این مطلب به بررسی تفاوت برگه و نوشته در وردپرس می‌پردازد و بینش روشنی را در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد، کاربردها و بهترین شیوه‌ها ارائه می‌دهد. درک این تفاوت ها به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت موثر و جذاب ایجاد کنید.